Poplista

Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz - Nie mówię tak, nie mówię nie
1
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
Dennis Lloyd - Mad World
2
Dennis Lloyd Mad World
sombr - undressed
3
sombr undressed

Co było grane?

Lost Frequencies / Janieck Devy - Reality
19:48
Lost Frequencies / Janieck Devy Reality
Dawid Kwiatkowski / Kayah - Proszę, tańcz
19:50
Dawid Kwiatkowski / Kayah Proszę, tańcz
Ed Sheeran - Galway Girl
19:53
Ed Sheeran Galway Girl

Świeża wołowina w sieci fast-food McDonald's? Nadchodzą zmiany...

Amerykańska sieć restauracji fast-food McDonald's rozszerzyła program pilotażowy serwowania w swych produktach świeżej wołowiny zamiast mrożonej. Sieć chce w ten sposób poprawić swój wizerunek.

Jak wskazano, nowy rodzaj kanapki z kotletem z wołowiny, która nie leżała w zamrażarce, wprowadzono w ramach testów do siedmiu restauracji w stanie Oklahoma. Jeśli nowy produkt o nazwie Archburger zasmakuje konsumentom zostanie wprowadzony do lokali w całym kraju, a docelowo również do restauracji za granicą. Podobne próby dotyczące innych burgerów (Quarter Pounder) prowadzono niemal przez rok. W efekcie zdecydowano, że od połowy 2018 r. świeża wołowina będzie serwowana w tego typu burgerach w większości spośród 14 tys. restauracji McDonald's w Stanach Zjednoczonych. Jest to ogromna zmiana dla firmy z siedzibą w Oak Brook w stanie Illinois, która od przeszło 40 lat korzystała z wołowiny mrożonej.

W ostatnich latach firma McDonald's kilkakrotnie modyfikowała swoje menu, by przyciągnąć do swych restauracji więcej klientów. Ograniczyła np. konserwanty chemiczne w McNuggetsach i obniżyła zawartość cukru w soku dodawanym do zestawów Happy Meals. Według analityków firmy Nomura, na których powołuje się agencja, przejście na świeżą wołowinę może podwyższyć wyniki sprzedaży amerykańskiego potentata. 

Polecamy